[Csaladtortenet 2] Porubszky

Nagy Szilvia szilvianak at gmail.com
2012. Feb. 19., V, 17:39:37 CET

Kedves családfakutató társaim!

Nagybátyám kedvesével beszélgetés közben felvetődött az én családfakutatási
történetem. Ő is kedvet kapott. Családjában előfordul a Porubszky név,
Heves Megyéből, vagy Eger környékéről, esetleg Lengyelországból.

Aki kutatás közben találkozott már ilyen családnévvel kérem, hogy küldje el
nekem.

Köszönettel és

--
Üdvözlettel: Nagy Szilvia

Kutatott családnevek Hajdú-Bihar : B.Nagy, Nagy, Gyulai, Kabai, Vámos;
Békés megyéből: Gyurik, Majoros, Koós, Puskás, Kubik
Kutatott helyiségek: Furta, Zsáka, Ártánd, Csökmő (Hajdú-Bihar), Bucsa
(Békés)

Sikeres kutatómunkát mindenkinek!