AW: [Csaladtortenet 2]Magyarország tiszti cím- és névtára 1873-1944

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 21., K, 14:11:22 CET

Kedves István!

Mivel már 56 óta külföldön élek, nem ismerem pontosan a MO-i helyzetet, ki, mennyiért milyen könyvtárba iratkozhat be.
De azt tudom, hogy a mai gazdasági helyzet miatt valószínűleg kevés könyvtárnak lesz erre pénze.
Azt pedig kevéssé hiszem, hogy külföldi könyvtárak, intézmények figyelemmel kisérnék a magyar digitalizálási programot, és főleg abban kételkedem, hogy azokból vásárolnának is.
De talán lehetne egy felmérést készíteni a könyvtárakban meglevő, olvasóként használható Arcanum kiadványokról. Ezt fel lehetne tenni a MACSE honlapjára.
Ez nagyon megsegítené a kutatásokat.
Csak meg kell nézni mi mindent digitalizáltak, hogy lássuk mennyi érdekes lelőhelyen lehetne kutatni.

Kösz az infoért, hogy az ár nem foglalja magába a merevlemezt. Tavaly két árat tüntettek fel: egyik merevlemez nélkül, a másik vele. Most, hogy utána néztem, nem láttam erre utalást.
Szerintem a merevlemezek ára eléggé lement, így egy bruttó ár adminisztrativ jobb, mivel az Arkanum a lemezeket nagykereskedői áron váásárolhatná és akkor másolnák át a megrendelt címet, amikor nekük megfelel. De talán a mai lemezek nagysága azt is megengedné, hogy egy merevlemezre több címet is másoljanak, amiért engednének az árból. Ez mindij jobban hangzik, mint ha még egyéb címen több pénzt kérnének.

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -