[Csaladtortenet 2] Magyarorsz�g tiszti c�m- �s n�vt�ra 1873-1944

Marcsi Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Feb. 22., Sze, 12:23:48 CET

Kedves Istvan!

Megneztem a tobbi konyvek arait az Arcanumba, es olyan oruletes magas arakat latok, a nagy reszben 40000.00 forint osszegert. Meg egy kulfoldon elo, jol kereso sem tudja ezeket az osszegekey megfizetni, hat meg a Magyarorszagon lako, kis penzet kereso emberek!
Vagy azert teszik ilyen magasra a konyvek arat, hogy senki se tudja megvenni?
Ha osszedobnank a penzt ra, akkor a MACSE honlapjan megjelentheto-e?
Lehet, hogy ez nem kivitelezheto, es a Te otleted a konyvtarakkal valo kapcsolat felvetele es a letoltesek lehetosege jobb otlet lenne.
UDv. Marcsi2