[Csaladtortenet 2] Hiányos MOL mikrofilm

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2012. Feb. 22., Sze, 12:44:07 CET

Kedves Imi!

A mormon adatbázis sem jelezi, hogy meglenne nekik. :-(
https://www.familysearch.org/eng/library/fhlcatalog/supermainframeset.asp?display=titlefilmnotes&columns=*%2C0%2C0&titleno=303491&disp=Anyak%C3%B6nyvek++

Amit szerintem tehetsz:
1. elmész a plébánira, hátha ott megvan.
2. Elmész a megyei levéltárba, és kikéred a másodpéldányokat.

Sok sikert, remélem valamelyik megoldás bejön.

Üdv: Ákos