[Csaladtortenet 2] Hiányos MOL mikrofilm

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Feb. 22., Sze, 11:40:59 CET

   Kedves Listatársak! Nem tudom mennyire gyakori eset a problémám. A MOL-tól lekértem Súr község római katolikus anyakönyveit, mindent nagyszerűen sikerült kijegyzetelni, ám a végére jött a hidegzuhany: a halotti anyakönyv 1878-1895 közötti időszak nincs a filmeken.  1734-1895 között a keresztelési és a házassági hiánytalanul megvan, valamint a halotti is 1877-ig. Ilyenkor mit lehet csinálni? Hogy szerezhetném meg ezt a hiányzó pár évet? Nagyon fontos lenne mind családfakutatási, mind helytörténet kutatási szempontból. Lehet ezt jelezni a MOL-nak, hogy hiány van? Ők tudják ezt pótolni? Köszönöm a segítségeteket! Imi