[Csaladtortenet 2] Megszüntetheti tagsági listák

Peppi peppi004 at gmail.com
2012. Feb. 25., Szo, 16:37:38 CET

------------------------
Herr Gotschall, wollten Sie sich von der Korrespondenzliste löschen lassen?
Ez van olyan nagy kihívás, mint egy régi anyakönyvi bejegyzés lefordítása! :)
Nekem az a tippem, hogy töröltetni szeretné magát a listáról, csak ezt
valamilyen internetes fordítóprogram segítségével gondolta megoldani.
A szöveget visszafordítottam a google-fordítóval angolra:
"I ask myself the list grow."
Szóval, ha visszaigazolja, a törlést, tud valaki neki segíteni?