[Csaladtortenet 2] 1849-ben elhunyt horvát katonák

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2012. Feb. 28., K, 19:19:57 CET

Kedves mindenki!

Ha már a halott katonák ennyire érdekesek lettek, hadd adjak hozzá pár sort én is.

Múlt héten kutattam a MOL-ban, és találtam valamit, ami talán érdekes lehet némelyőtöknek.

1849 tavaszán a vésztői református halotti anyakönyvben több, mint 100 horvát katonát találtam. Amennyire megnéztem, elsősorban betegségek miatt haltak meg, skorbut és társai. Név szerint vannak említve. Hogy miért ott, és miért akkor egyszerre, az számomra rejtély.

Üdv: Ákos