[Csaladtortenet 2] Halottak anyakönyvezése

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Feb. 28., K, 20:06:50 CET

Kössz szépen az infót, Imi, ha Csatka felé járok, megnézem azt is.
Csodálom, hogy a szovjeteket nem gyűjtötték be a nagy veszprémi
hadiparcellába.
Amúgy is meg akarom nézni egyszer a világhírű csatkai búcsú helyszínét...
Igen, én azt hittem, a csőszpusztaira gondolsz most, ott, az
útelágazásban (ld. még: http://www.youtube.com/watch?v=y273vg1qdTM)
És igen, a hugenottákra gondoltam.
Sok üdv,
Viktor