[Csaladtortenet 2] Halottak anyakXnyvezXse

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 28., K, 20:20:05 CET

A Szálasi diktatura nem volt magyar!!!
Azt a német ss ültette bábkormányként MO nyakába.
Ajánlom olvassa el Igor Philip Edmund Veesenmayer című, német diplomáciai iratokból írt müncheni doktori disszertációját, melyet a regensburgi Düdost institute 2002-ben adott ki.
Úgy tudom van még pár példény belőle, kb 40? darabja.
Nagyon szépen leírja, hogy mi történt 1944-ben.

Azt is mondja meg, hogy a Horthy milyen " erőszakszervezetekre támaszkodva biztosította a hatalmát. "
Ha ez alatt a rendőrséget és annak a vidéki megfelelőjét, a csendőrséget érti, akkor nyugodtan nevezhet minden államot, melynek hasonló szervei vannak diktatúrának.

Ha pedig csak a magyar múltat akarja csepülni, van arra más hely is.
Elegem van azokból, akinek a multból minden ami magyar az ellenséges, megvetendő, szidni való.

Szeretném a figyelmét felhívni II. Lipot 1790/91. évi X. törvénycikkére Magyarország és a hozzákapcsolt részek függetlenségéről:
"Magyarország, a hozzá kapcsolt részekkel együtt, szabad és kormányzatának egész törvényes módját illetőleg (bele értve mindenféle kormányszékeit) független, azaz semmi más országnak vagy résznek alá nem vetett, hanem saját állami léttel és alkotmánynyal bíró, s ennél fogva az 1715:III. tc., valamint az 1741:VIII. tc. és XI. cikkelyek rendelésének megfelelően, törvényesen megkoronázott örökös királyától, és igy Ő szent felségétől s örököseitől, Magyarország királyaitól, tulajdon törvényei és szokásai szerint, nem pedig más tartományok módjára igazgatandó és kormányozandó ország."

Nem kellett nekünk se Bécs, se Berlin, se Moszkva "gyámkodása" (hogy csak egy gyenge kifejezést használjak) és most sem kell Brüsszelé.
(Egyébként, a kohéziós támogatás megvonása az EU végét jelenti majd: Brüsszel önkényét: megvonjuk  a támogatást, hogy a nagyobb legyen a hiány, ha ennek ellenére sem lesz, akkor még többet vonunk el, csakhogy bebizonyítsuk az igazunkat..)
(De mit szólnának a tisztelt EB-biztosok, ha miután egy új lakásba költöztek, egyszerre jönne a végrehajtó, hogy a volt lakó nem fizatte a rezsít, most rajtuk hajtják be az elmaradást.
Ez egy olyan precedenst teremt ami a demokratikus választásokat értelmetlenné teszi, mert akárhol az EU-ban, ha egy párt azt látja, hogy elveszti a következő választásokat, akkor avval rak egy bombát a következő kormány alá, hogy egy csomó EU előírásnak ellenkező intézkedést tesz, amért a következő kormányt vonják majd felelősségre, azt meszelik el..
Egy kormányt - akármilyen színű - sem szabad felelősségra vonni az előtte való hibáiért - kivéve akkor, ha marad a kormány a választások után is.)

Akinek nem tetszik a politikai kirohanásom, attól bocsánatot kérek, de mint EU állampolgár, aggodom az EB öngyilkossági kisérlete miatt.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -