[Csaladtortenet 2] Halottak anyakXnyvezXse

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2012. Feb. 28., K, 20:21:13 CET

Azóta sincs másként. minden rendszer erőszakszervezetekre támaszkodik,
legfeljebb más a csomagolás, mnásként ideológizálják meg a mindenkori
hatalmon lévők.
Közismert a demokratikus diktatúra filozófiája is: aki elfogadja, annak
demokrácia, aki nem, annak diktatúra.
De ne menjünk ebbe bele, azt hiszem az agyonlőtt, ismeretlen katonák,
ismeretlen polgári személyek, azok nyílvántartása, fellelhetősége volt a
kiindulás. talán ide kéne visszakanyarodni, s nem társadalmi berendezkedések
minősítésébe. Szerintem... Üdv: Jenő