[Csaladtortenet 2] Fwd: AW: Halottak anyakXnyvezXse

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Feb. 28., K, 21:20:06 CET

Kedves István,
Na, voltam én már libsi, ácesz, okoskodó, meg minden, de azt az egyet
még nem vetették a szememre, hogy "félrebeszélnék". Ahhoz még jelentős
mennyiségű grappa, rakija, masztika, raki, calvados, akvavit, tuica,
úzó, pastis, cippuró (vagy bármi, ami éppen adódott helyben, amíg szabad
volt nekem) sem volt elég.
Ismerem a törvények keletkezésének körülményeit. És nem ugrom be.
De látom Gazsi időközben bejött üzenetét, igaza van, hagyjuk Horthy
értékelését.
Üdvözlettel,
Viktor