[Csaladtortenet 2] Fwd: AW: Halottak anyakXnyvezXse

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 28., K, 21:34:45 CET

Kedves Viktor!
Én sem Horthy értékelését akartam elindítani, hanem az elesett, meggyilkot katonáknak tisztességet adni.
Én a "katonaszökevény" lealázó bejegyzés ellen ellen akartam tiltakozni és remélni, hogy lenne valami lehetőség ezeket jóvá tenni.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -