[Csaladtortenet 2] nagyváradi állami levéltár

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Feb. 29., Sze, 14:26:06 CET

Kedves Ákos!

Ha valakit tahónak tartunk, annál inkább mi ne legyünk azok!  Szóval én
továbbra is angolul megköszönném a választ, még akkor is, ha felteszem nem
értették meg angolul, mit kérdeztél. Mivel egész évben zárva lesznek, ma
mindegy is, van-e anyaguk vagy nincs.

Ha jól emlékszem, tervbe van véve, hogy a román lev.tárak feldolgozzák,
hol. milyen anyagot raktároznak, hátha ez majd segít.

Vegyük a dolog jó oldalát: válaszoltak, sőt nagyon fontos 2 információt
adtak - névvel, címmel, ha visszamosolyogsz, lehet, hogy legközelebb
sikeresebb lehetsz.
Persze a legjobb levéltárak közé azért nem kell jelölni....

Üdv. Judit