[Csaladtortenet 2] Ismeretlen halottak

Nagy Szilvia szilvianak at gmail.com
2012. Feb. 29., Sze, 14:28:47 CET

Kedves társaim!

Érdeklődni szeretnék, hogy most akkor van olyan lista, amiben olyan katonák
vannak felsorolva, akik ide-oda írtak anyakönyvekbe? Úgy értem, hogy pl.
nekem is itt van a dédimamám testvére (Gyulai Sándor), akinek még mindig
nem találtam meg a születési dátumát, mert a hadtörténeti múzeumból amit
kaptam évszámot és helyiségnevet, ott nincs benne az anyakönyvben, de a
halálozásának a dátuma (vélhetően tényleg az övé) megvan, és még lehet,
hogy meg is találom a csökmői (feltételezhetően ott született) anyakönyvben
mondjuk a halálát követő 30 éven belül. Mert most is találtam a csökmői
halotti anyakönyvben egy férfit, akinek szülei ismeretlenek, de név, és
születési hely, idő meg van adva. (Csökmő halotti 1944.08.15. halálozás
helye ismeretlen, Mátyás Jenő férfi nős, lakhely: Csökmő, szül. hely:
Mezőteleg (?), 1886.11.16. szülei, házastársa ismeretlenek)
Szóval arra gondoltam, hogy lehetne egy ilyen listát csinálni, hogy akik a
háborúban haltak meg, azoknak a nevét összegyűjtenénk egy excel
táblázatban, hogy könnyen kereshető legyen és aki keresi a felmenőit, ez is
támpont lehetne.
Mivel én hoztam fel (eddig ugyanis nem láttam még ilyen listát vagy csak én
nem tudok róla) felvállalom, hogy a listát elkészítem, ha a kutatótársak
folyamatosan küldik nekem ezeket a neveket. Aztán ha már jelentős adat
összegyűlik, megkérek valakit, hogy töltse fel valamelyik könnyen elérhető
oldalra.
Vélemények?

--
Üdvözlettel: Nagy Szilvia

Kutatott családnevek Hajdú-Bihar : B.Nagy, Nagy, Gyulai, Kabai, Vámos;
Békés megyéből: Gyurik, Majoros, Koós, Puskás, Kubik
Kutatott helyiségek: Furta, Zsáka, Ártánd, Csökmő (Hajdú-Bihar), Bucsa
(Békés)

Sikeres kutatómunkát mindenkinek!