[Csaladtortenet 2] Fw: nagyváradi állami levéltár

Maria Benedek maria.satumare at yahoo.com
2012. Feb. 29., Sze, 19:22:52 CET

            Kedves Ákos!

     Az imént sikerült leköröznöm az egyik  a Nagyváradi Levéltárban jártas ismerősömet és megtudtam ,hogy a levétár új , erre a célra épült  székházba költözik .A személyzet  kevés a fond pedig óriási,ezért tart majd ennyi ideig.

       Azt nem tudnám megmondani,hogy   az úr miért nem angolul válaszolt (amúgy  azt mondják eléggé járatos a régi magyar nyelvben) , talán mert az angolja nem tökéletes,vagy mert holnaptól zárnak,még jó,hogy válaszolt ilyen rekord időben.

       Ami a köszönetnyilvánitást illeti,gondolom nem várja el ,hogy megköszönjék.

          Üdv. Benedek Piroska    Szatmár