[Csaladtortenet 2] házassági szokás/jog

Csuti Elemér scsuti at vnet.hu
2012. Jan. 3., K, 21:12:12 CET

az elbocsátó levél azt igazolja, h az adott vallás házassági joga szerint a
levélben megnevezett személy érvényes házasságot köthet. nincs benne /az
enyémben nem volt legalábbis/, hogy nagykorú, keresztény, nőtlen és
(elvileg) beszámítható vagyok... :)))))))) ehhez az oltár előtt egy menya,
személyes jelenlét és saját akaratból jövő igen kell.
egyébként nem tudok ilyen kánonjogi szabályról amit mondasz, szerintem is
régi népszokásból fakad az h a lányos ház templomában esküdtek. sztem merő
praktikumból amúgy.
üdv, -e-