[Csaladtortenet 2] "UB-jegyzék"

Leiter Éva vadoceva at vipmail.hu
2012. Jan. 4., Sze, 16:02:58 CET

Kedves Előd!

Az egyik rokonról 17 éves korában került be egy UB
Mi úgy tudtuk, hogy az illető házasságon kívül született. (megesett cselédlány)
A család egy szép mesét tudott, ami sántított egy kicsit. Az utódok úgy tudták, hogy a szülők elváltak, és a mama a nevére vette a gyereket.
Az UB takarta azt a bejegyzést, amire kíváncsiak voltunk. És ami nem kutatható.
Az más dolog, hogy kiment és megnézte , azután meg közölte velem, hogy mit tartalmazott.
Jelen esetben azt, hogy a gyerek törvénytelen.
Tehát az UB-ről vagy másolat, vagy jegyzék, de valami van.
--
Üdvözlettel: Leiter Éva