[Csaladtortenet 2] harmad-fok

Maria hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Jan. 6., P, 22:26:43 CET

Kedves Elod!
Lehetseges, hogy a reformatus vallas nem tiltotta az elso, masod, vagy a harmad unokatestveri hazassagot, de a r. katolikus vallas igen. Ilyen esetben a felsobb egyhazhatosagtol,peldaul a Papatol kellett engedelyt kerni a hazassag engedelyezesehez. Torvenyeket nem ismerem, csak az anyakonyvekbol latom az engedelyezes szamat es a megjegyzest ezzel kapcsolatosan.
Udv. Marcsi2