[Csaladtortenet 2] Vaccinnati quando et...? (segítségkérés)

Fábiánné F Melinda exweekend at gmail.com
2012. Jan. 11., Sze, 03:49:47 CET

Pár évvel ezelőtt ez már téma volt a listán, a védőoltást  - felfedezése után
kötelezővé tették, sőt az anyakönyvbe is bevezették. Érdekességként ez
a cikk ezzel a témával
foglalkozik.http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:qGaofS7HPawJ:e-nepujsag.ro/hir.php%3Fm%3D42386+anyak%C3%B6nyv+himl%C5%91+elleni+olt%C3%A1s&cd=14&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=opera

Üdv,
Melinda