[Csaladtortenet 2] Toborzás

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Jan. 12., Cs, 12:39:47 CET

   Kedves Kutatótársak!   A Waffen SS Magyarországon című könyvben olvastam, hogy az SS többször is toborzást tartott a hazai német nemzetiségűek között. Az én falumból 8-an jelentkeztek, a könyv azt írja. Az idősebbeket megkérdeztem erről, csak 3 nevet tudtak mondani (vagy nem is akartak többet).  Létezik erről valamiféle jegyzék, hogy kiket toboroztak falvanként?  A másik kérdésem szintén erről a korszakról lenne. A Volsbund tagokról van valamféle nyilvántartás? Úgy tudom ezek (és az 1941-es népszámlás) alapján telepítették ki a németeket 1948-ban.  Köszönöm, ha tud valaki segíteni. Üdvözlettel: Imi