[Csaladtortenet 2] Egy családfakutató csalódása

jános keresztesi keszi50 at citromail.hu
2012. Jan. 13., P, 15:12:07 CET

Tisztelt Listatagok!
Elmesélem hogy mi történt velem. A családfámon van egy személy akiről
csak annyit tudtam hogy a dédanyám unokatestvére volt ( egy
gyászjelentésen is szerepel és nagyapám is beszélt róla). Egy éves
korába árva maradt, ennyit   tudtam róla. Egy sepsiszentgyörgyi
újságban olvastam egy írást melyben a szerző említést tesz az ő
nagyanyjáról , melyben felleltem a keresett rokonomat. Felvettem a
kapcsolatot az újságíróval, még telefonon is beszéltünk és megígérte
hogy elküld egy családfát mely alapján tovább vihetném ezt az ágat.
Azt is ígérte hogy fényképeket küld róla meg egyéb adatokat. Többször
is váltottunk levelet, magáról küldött képeket de a családfát mai
napig sem küldte el mert "nem ér rá" , nagyon foglalt Arra volt ideje
hogy eldicsekedjen hogy ő milyen elismert személy, könyveket ír stb.
Tudjátok hogy egy családtagunk felkutatása érdekében néha régi kopott
anyakönyveket keresgélünk, lapozgatunk hogy végre megtaláljuk. Én
végre megtaláltam az élő unokáját aki nem ér rá átadni az adatokat.
Szerencsére van egy igazi, önzetlen családfakutató társunk Kocs János
aki ugyanott (Sepsiszentgyörgyön) él, neki volt ideje elküldeni a
családfát , szerencsére meg volt neki. Ezennel is köszönöm és hálás
vagyok neki.
Üdv
János