[Csaladtortenet 2] csak megszólalok...

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Jan. 13., P, 15:22:11 CET

"soviniszták voltak a magyarok, már
ugye 1848-49-ben ezzel elég sok probléma volt"

Nem hiszek a szememnek.....,   én most melyik ország listájára iratkoztam fel ???

Valaki kijelent valamit, ami más érzékenységét sérti, azután persze hagyjuk a témát!
Nem hagjuk!
Meg lehet oldani, hogy Magyaroszágon, egy magyar családkutató listán ne beszéljünk egyes szám harmadik személyben "a magyarokról" ?

Biztosan vannak sokan köztünk, akik kikutatták, hogy alig, vagy egyáltalán nem magyarok származásilag - számomra ugyan olyan emberek és minden tiszteletem az övék - na de kérem, ők is érezzék már ugyanezt! Legalább itt a fórumon!

üdv: Előd