AW: [Csaladtortenet 2] Ki és betelepités

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Jan. 13., P, 16:31:30 CET

Kedves Éva!

Abban igazad van, hogy a politikát nem lehet megkerülni.
A történelem folytán sokszor olyan igazságtalanságok történtek, hogy felforr az ember vére.
Ne felejtsük el, hogy a politikát emberek csinálták/ják.
Azt se felejtsük el, hogy mindig is voltak és lesznek olyanok akik mindent a saját előnyükre akarnak kihasználni. Ma kék, holnap zöld, holnapután lila.
Ma a kék segítségével kiveri a fehéret a házéból és maga ülöbele. Holnap a zöld képviselőjeként veszi el a kéktől az autóját, holnapután lilaként a zöldtől a földjét..
De sohasem ő, a haszonélvező a hibás, hanem a kékek, zöldek, lilák. A gazember, pedig politikai üldözést kiabál, ha számonkérik tőla a vagyonszerzése módját, hogy a kárvallottak, ha lehet, valamit vissza tudjanak adni. Ő a "Fülemüle" bírója.

Nem hiszem, hogy ilyen "bírók" vannak köztünk, hanem inkább a kárvallotak utódai, így érdekünk tanulni a dolgokból, hogy ha mirajtunk múlik, ne ismétlődhessenek meg ezek.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -