[Csaladtortenet 2] kitelepítettek !!!CSAK AKI ÉRT A WEBFEJLESZTÉSHEZ!!!

KurucsaI Pál kurucsai at gmail.com
2012. Jan. 13., P, 23:06:29 CET

Csak az olvassa tovább, aki ért a webfejlesztéshez!

Ha van közöttünk, aki foglalkozik ilyesmivel, és van egy kis ideje,
kérem nézze meg az alant látható nagyteveli honlapot! A kérdésem az
lenne, hogy ők minden egyes html oldalba bele írták külön-külön a
menüket?
Én bíbelődök a bácsbokodi honlappal és ahogy a lenti hivatkozás is
mutatja, volna mit javítani rajta... sajnos ilyen esetekben szétesik,
és gyakorlatilag értékét veszti.

Előre is köszönöm a választ!

Üdv,
Pali