[Csaladtortenet 2] kitelepítettek !!!CSAK AKI ÉRT A WEBFEJLESZTÉSHEZ!!!

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2012. Jan. 13., P, 23:28:08 CET

A kitelepítésekkel kapcsolatban arra szeretném kérni a kutatótársakat, hogy
vegyék figyelembe, hogy az 1951 es kitelepítéskor még kiskorú családtagok
egy része még él és az azt követő időszak történései miatt, nem mindenki
veszi jó néven, hogy egy listán szerepel nyilvánosan.
Köszönöm megértéseteket.
Vezér Ágnes