[Csaladtortenet 2] pápai huszárok

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Jan. 14., Szo, 21:59:46 CET

Nem tudom, de adok egy nevet: Dr. Hudi József, Dunántúli Református Egyházkerület Levéltára vezetője, Pápa - ha valaki tudhatja akkor ő biztosan, nagy (hely)történész az öreg.Keresd meg hétfőn telefonon, a nyakamat teszem rá, hogy azonnal mondja a lelőhelyet. Lehet ő is írt róluk, mert valami  rémlik...NJ