[Csaladtortenet 2] Zirc anyakönyve + személyes családtörténet

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Jan. 14., Szo, 22:18:23 CET

Jut eszembe: én + olyan gyerek vagyok, hogy aznap akart édesanyám
Budapestre utazni, de én "csakazért is" Zircen akartam megszületni. A
Bátyámat évekig cukkoltam azzal- mivel ő Bp-en szütett-, hogy büszke vagyok
rá, hogy nem vagyok egy olyan város szülöttje, melynek a díszpolgára
lehetett Josif Visszjarionovics Dzsugásvili. (Már nem díszpolgár!)

Tamás