[Csaladtortenet 2] Babcsányi=ARCANUM

István Mátis matis45ist at gmail.com
2012. Jan. 17., K, 12:53:32 CET

Tisztelt Lista!
Kedves Babcsányi István!

Ismét Dicsérni kell Babcsányiékat! A több tucatnyi, digitalizált egyházi
könyvek és iskolai értesítők, névjegyzékek áttekintése során 168 db.
*Mátis* bejegyzést találtam, valamennyit kinyomtattam.

Növekszik a várólista az új nevek, egyházi személyek felkutatásával.

Egyre többen keresnek a hozzáférhető MORMON anyakönyvekben.
Több kutató a *MÁTIS* névre akadva, azonnal elküldi hozzám az AK-i
fotókat. Ezért mindig köszönettel tartozom!
Kérek minden kutatót, hogy jegyezze meg a *Mátis nevet* és juttassa
el felfedezését hozzám.

Íme pár példa arra, hogy kis odafigyeléssel, segítéssel többen, sokaknak
tudunk kellemes perceket szerezni!

Üdvözlettel: Mátis István / Pista