[Csaladtortenet 2] Gyulai

Nagy Szilvia szilvianak at gmail.com
2012. Jan. 17., K, 13:14:22 CET

Kedves Listatársak!

Talán van, aki emlékszik, hogy kerestem már három éve is az én elveszettnek
hitt Gyulai Sándor katonámnak a szüleit. Már megtaláltam, ill. Kulik
Barnabás találta meg nekem. Gyulai Sándor Tarnaörsön született 1868-ban. A
gyermek keresztszülei: Nagy Borbála, Bagi Menyhért.
AZ édesanyja neve ismert, Gyulai Mária,  az apja viszont ismeretlen.

Azt szeretném tőletek megkérdezni, hogy kutat-e valaki Tarnaörsön vagy
környékén és esetleg meg tudná-e nézni, hogy Tarnaörs, vagy Jászdózsa
anyakönyvében van-e Gyulai Mária. Mivel semmit nem tudok róla, így
támpontot sem tudok adni. A fiának Csökmőn volt házassága 1894-ben, ő volt
a fia tanúja.

Minden pici ötlet is nagy segítség lenne most, mert teljesen tanácstalan
vagyok.

Köszönöm előre is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Üdvözlettel: Nagy Szilvia

Kutatott családnevek Hajdú-Bihar : B.Nagy, Nagy, Gyulai, Kabai, Vámos;
Békés megyéből: Gyurik, Majoros, Koós, Puskás, Kubik
Kutatott helyiségek: Furta, Zsáka, Ártánd, Csökmő (Hajdú-Bihar), Bucsa
(Békés)

Sikeres kutatómunkát mindenkinek!