[Csaladtortenet 2] svájci kutatótársainkról két cikk

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2012. Jan. 19., Cs, 14:52:40 CET

Kedves Zsuzsi!

Érdemes idönként átnézni az érdekelt neveket, és elöfordul hogy
ingyenes az információ.
Hét évvel ezelött megrendeltem Melchnau filmjeit, lefotóztam, böngésztem
a Leib und Gutt-okat. A név elöfordul elöször Bernben az 1200 as években.
Tavaly megtaláltam interneten a nevet feldolgozva ebböl a faluból kb 100 oldalon.
Azt hittem hanyat esem.

Még magyarázat is van a családoknál ott ahol már találtak valami szálat tovább.
Innen értesültem arról, hogy a rengeteg Ulrich (Uli) közül melyik család
emigrált 1600 közepén. Ezeket keresem most Elszászban. Nagy segítség
mert szükült a kör.

Üdvözlettel
Angéla