[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /Re: [MACSE: 2940] 1 ötlet

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2012. Jan. 20., P, 12:02:26 CET

Kedves Ákosch és Tamás!
Ilyenkor tényleg azt hiszem, hogy hiába dolgozunk.....
Ez az ötlet már felmerült és meg is valósítottuk. De minek?
Hunlapunk Impresszumában látható, hogy Szlovák filmszámok/ Magyari Klári.
http://www.macse.org/society/impresszum.php
A honlapról letölthető a formapapír, melyet kitöltve a Klárinak kell
elküldeni.
Ugyanott a már feldolgozott filmek is megtalálhatók.
Kérdezem én némi keserűséggel, hogy minek, ha senki nem tájékozódik,
mielőtt kérdez?

Üdvözlettel
Ildi (a főszerkesztő)