AW: Hunyadytól /Re: [MACSE: 2942] 1 ötlet

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Jan. 20., P, 12:34:36 CET

Kedves Laci, Tag-és Listatársak!

Szerintem nem elég egy listát feltenni a filmekről!
Megint felajánlom, hogy a Gyászjelentés-gyüjtemény sofware-jét egy kicsit
tovább-fejlesztve, azon keresztűl tegyük az anyakönyveket is elérhetővé.
A kereső-oldal lenne más: Helynév (Akármilyen nyelven -magyar, szlovák,
román, neémet latin, stb).
Erre kiadná ott ahol most a mappa-lista van, a különböző filmek listáját,
amelyek közül lehetne válogatni.
Tovább meg úgy menne, mint a gyászjelentéseknél.
(A filmek listája egy adatbázisban lenne, vagyis amint fel tesznek valamit a
mormonok, bekerülhet oda.)

Semmi problémám sincs avval, hogy az a MACSE honlapján legyen. Sőt, ezzel
fel is szabadíthatnék helyet a saját honlapomon.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége:
www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -