[Csaladtortenet 2] tömeges

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2012. Jan. 22., V, 16:04:27 CET

Kedves Mindenki!

Köszönöm a sok választ, igazán érdekes dolgokat írtatok. Szégyenkezve kell bevallanom, hogy a viharsarki lélektanba eleddig még soh'sem mélyedtem el igazán, noha anyósom-apósom is onnan való.
Igen, az arzén. Vegyipari tanulmányaim során én is hallottam felőle, meg a Békés megyei vizek kapcsán is. Az igaz, hogy idegrendszeri-agyi károsodást is képes okozni, de nem tudom, hogy az öngyilkosságra való hajlamra mennyiben hat ki. Még az is lehet, hogy igen.
Érdekes amit Viktor említ, bár én elsősorban önakasztással találkoztam, meg volt főbe lövés, torok elvágás is.Ma újabb nyugalmazott tanítókra, háztartásbeliekre, és egyéb református-katolikus-ágostai öngyilkosokra bukkantam.

A legdurvább talán 1940-ben egy 10 éves (!!!) fiúcska önakasztása. Emellett volt olyan 50-es nő, ahol a halál oka: "önakasztás, méhrák". Ez is érdekes. Biztos boncoláskor derült ki.

Üdv: Ákos