[Csaladtortenet 2] tömeges

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Jan. 22., V, 15:37:32 CET

Kedves Judit és más Kollégák,
Úgy emlékszem, arrafelé, a Tisza-zugban, a Horthy-időkben, főleg
középkorú férjek esetében volt határértéken felüli italaikban az arzén
aránya, többtucatnyi feleséget ítéltek halálra.
Ugyanezen időkben tevékenykedett ott Pipás Pista (aki nő volt), akit a
korabeli újságok a "tanyavilág hóhéra"-ként emlegettek.
Mindkét sorozat eleinte öngyilkosságoknak tűnt.
ÜdWV