[Csaladtortenet 2] öngyilkosság?

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2012. Jan. 22., V, 16:12:24 CET

Kedves Listatársak!
Mielőtt valaki kedvet kapna a talán ily részletekig nem is idevaló
öngyilkolászáshoz, talán érdemes a tények alapzatán állva maradni.
Szerintem akit részleteiben érdekel, az el tud indulni a megismerés útján
az alábbi műveken:

A Végeken Alapítvány kiadásában megjelent 1991-ben

Zonda Tamás: Az öngyilkosság kultúrtörténete
Zonda Tamás: Öngyilkos nép-e a magyar?
gy.

Mellesleg nem értem a halálnemhez való ily népszerű ragaszkodást, hisz
sokkal több ember távozik az árnyékvilágba daganatos, vagy keringési
betegségekben, tüdőgyulladásban, közúti balesetben, stb. Ámbár lehet, hogy
ez az érzelmi kötődés egyben az eredeti kérdés magyarázata is?