[Csaladtortenet 2] Tömeges Viktor

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Jan. 23., H, 09:07:14 CET

Persze, erre írtam a szépirodalmat: Kosztolányi: Édes Anna. Bár ő ugye nem az öngyilkosságot, hanem a gyilkosságot választotta. Ráadásul nem is a teherbe ejtőjét ölte, hanem a háziurékat. Szóval ez alaphelyzetében igen, de folytatásában nem tipikus eset, ám annak jó példája, hogy használati tárgyként kezelték ezeket a szegény, többnyire faluról felköltözött lányokat. Ez le is van írva a regény végén.NJ