[Csaladtortenet 2] Totis, Tata, Tóváros,molnárok

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2012. Jan. 23., H, 17:59:13 CET

Kedves Eleonóra! Czeizel Endre általam emlitett könyve 2006-ban a Galenus Kiadó gondozásában jelent meg, akkor vásároltam könyváruházban.2011 decemberében jelent meg Matematikusok Gének Rejtélyek cimű könyve, ebben is foglalkozik Neumann Jánossal nem olyan terjedelemben, mint a fenti könyvében. Üdv. Éva