[Csaladtortenet 2] Baumgartner Totis

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2012. Jan. 23., H, 18:20:56 CET

Kedves Zsuzsi! Hát akkor mégis rágom egy kicsit a gittet.Jegyzeteimben annyit találtam, hogy egy Baumgartner nevű férfi 1820-ban házasodott Tatán, aki Csákvárról érkezett. Keresztnevét és a mennyasszony nevét nem jegyeztem fel. Mivel a rokonságomban is előfordul a Baumgartner név  feljegyeztem ezt az adatot, mivel ilyen kiváncsi vagyok.Csákvárról tudni kell, hogy Tata mellett itt volt az Eszterházyak másik kastélya. Ahogy az osztrák úr üzenetéből kivettem valamilyen épitészt keres. Nem zárható ki, hogy az Eszterházy grófok alakalmazásában állt, s hát a házasságkötéshez Tata mégis elegánsabb hely lehetett. DE ez csak egy teória.Ami sokszor bejött, de többször nem.Hátha tudtam valamit segíteni!  Üdv. A Éva