[Csaladtortenet 2] Besztercebánya, mit rontok el?

Szemán József jszeman at citromail.hu
2012. Jan. 24., K, 22:57:53 CET

   Kutatótársaim és megszállottak! Feltett szándékom, hogy gyermekeim mindkét ági felmenőit, amíg tudom felderítem. Eddig apai és anyai ágaimat kutattam, 1795-ig jutottam.   Feleségem Tóth ágán, a szomszédos Almágy (Salgótarjánban lakom) anyakönyveit kellene lapoznom,  DE. Besztercebánya környékén sem Almágy sem Gemerskyjablonec, sem Gömöralmágy  anyakönyvét nem találom a "familyszörcsön". Ki tudna hivatkozást küldeni ehhez a kutatáshoz: Tóth Ferenc 1868 szül: Almágy. Előre is köszönöm a hozzáértők segítségét:Jóska

Kutatott családok:
Szemán  Borsod Abaúj Zemplén
Szarka  Borsod Abaúj Zemplén
Madácsi Borsod Abaúj Zemplén