[Csaladtortenet 2] Besztercebánya, mit rontok el?

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2012. Jan. 24., K, 23:49:06 CET

Kedves József!
A filmkatalógusban Gemerský Jablonec néven nincs anyakönyvről film. A
Rozsnyói Egyházmegye leírása szerint Almágy Egyházasbást fiókegyháza volt.
*Egyházasbást. Régi plébánia. Fiókegyh.: Almágy, Ó-Bást, Vecseklő. Hívek
száma: 1899. Plébános Fibiger Ferencz*
Egyházasbástról van film, de azt sem találom.
Üdv: Ili

  Slovakia, Rimavská Sobota, Nová Bašta - Church records (1)

   1. Cirkevná matrika,
1730-1940<https://www.familysearch.org/search/catalog/show?uri=http%3A%2F%2Fcatalog-search-api%3A8080%2Fwww-catalogapi-webservice%2Fitem%2F1163429>
   author: Rímsko-katolícka cirkev. Farský úrad Kostolná Bašta (Feledince)
   availability: Family History Centers