AW: [Csaladtortenet 2] a MOL lovagtermében

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Jan. 26., Cs, 13:16:16 CET

Kedves József!
Mégegyszer gratulálni szeretnék a projekt sijkeréhez.
De egyben a jövőbeli kérdőívekhez is lenne egy javaslatom:
Több helyet lehesen jelölni:
Mindegyiknél meg lehetne adni, hogy hányszor volt-e kapcsolatunk az intézménnyel és pont-számot (0-10?) adni az általános tapasztalatra.

Egyik ok, hogy nem adtam le egy szavazatot, hogy nem tudtam a több kitűnő hely között.
Ha erre lehetőségem lett volna, akkor talán még több hely is szerepelt volna a listán.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -