[Csaladtortenet 2] a MOL lovagtermében

vvillanyi vvillanyi at t-online.hu
2012. Jan. 26., Cs, 15:40:11 CET

Kedves József,

soraidat s a MOL híradását olvasva sajnálom, hogy
nem lehettünk jelen ezen a színvonalas, felemelõ eseményen.
A díjazottak mellett szívbõl gratulálok Neked,
mint  Ötletgazdának s természetesen valamennyi közremûködõnek, akik
a projekt megvalósításában, kivitelezésében
aktívan részt vettek.  Õszintén remélem, hogy még
sok hasonló, közös eseményben, élményben lesz részünk a jövõben is.

Üdvözlettel: Villányiné Marika