[Csaladtortenet 2] 31-es veszprémi gyalogezred

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2012. Jan. 26., Cs, 15:34:27 CET

           Kedves Listatársak!

      Milyen jó is lenne, ha a Temesváry Jenő által említett 31-es veszprémi gyalogezredről szóló könyvhöz
  hasonló formátumú és főleg tartalmú kiadvány megjelent volna az 5. szegedi gyalogezredről is! Én két
  dédapám révén is érdekelt vagyok! Ha valakinek tudomása lenne ilyen témájú könyvről, kérem jelezze
  nekem, talán más kutatót is érdekelne!

                             Köszönettel:      Domján Péter