[Csaladtortenet 2] cseh digitális levéltár

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Jan. 26., Cs, 21:04:55 CET

Szerintem anyagában ez az egyik legdinamikusabban fejlődő cseh
"digitális levéltár" (mellesleg emlékeim szerint az első, amelyik
elkezdte a digitalizálási projektet ott). Csak remélni merem, hogy az
"én érdekeltségeim" (Opava, Brünn és Pilzen) is eljutnak mielőbb
addig, hogy az anyakönyvek mellett számos egyéb forrásanyagot is
feltöltenek
igény az lenne rá :)))