[Csaladtortenet 2] a MOL lovagtermében

Kövér Ildikó k.ildiko at hdsnet.hu
2012. Jan. 26., Cs, 20:59:54 CET

Kedves József!

Igazán nagyon örülök a kezdeményezésedhez, hogy minden évben valaki elnyerje
ezt a kitüntető címet.
A díjazottaknak, csak gratulálni tudok.

A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár igazán remek munkát végzett.
De.
Amikor elkezdték a netre való feltevést /sajnos, akkor regisztráltam és
fizettem elő arra a bizonyos 3 hónapra/
 a számomra érdekes anyakönyvek még nem kerültek fel.

Így igazán a mellékes ágakból találtam csak egy-egy adatot....
Természetesen ez nem az ő hibájuk, nekem kellett volna még várni és
figyelni.
Azért aki nem tudja, ez nem ingyenes, ezért fizetni kell.

A Bécsi Levéltár, pedig nem igazán "megközelíthető"
Nem olyan egyszerű a kutatás, az utazás, az anyag kikérése, szállás intézése
és sorolhatnék még okokat.
Lehetséges, hogy többen kutatnak Bécsben, mint a MOL-ban?

Én R.Istvánnal ellentétben igazságosabbnak érzem, ha mindenki, csak egy
szavazatot ad a következőkben.

Végül, még szeretném, ha megtudnám, hogy a különböző levéltárak, milyen
szavazatokat kaptak?

Várom a válaszodat.
További szép estét.

Ildikó

/Remélem, hogy nem indítok el vitát a levelemmel, nem ez a szándékom./