[Csaladtortenet 2] [MACSE: 3007] ex Imperio

László Pataky laszlo.pataky at gmail.com
2012. Jan. 27., P, 14:07:10 CET

Sziasztok,

Birodalomnak nevezték az osztrák örökös tartományok és a magyar korona
országainak együttesét is. Ez a birodalom fogalom a császári rendeletekben
is gyakran visszaköszön. Én inkább erre szavaznék, mint a Szent Római
Birodalomra, annál is inkább, mert ez utóbbinak nem volt állama a Magyar
Királyság.

pl.