[Csaladtortenet 2] [MACSE: 3007] ex Imperio

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Jan. 27., P, 14:45:53 CET

Kedves Listatársak!
1752-ben nem volt osztrák császárság, csak Német-Római császárság!
Nem hiszem, hogy valakit, aki MO-on, vagyis a magyar királyság területén született "ex imperio"-nak írhattak volna le, de még a Habsburg-ház örökös tartományait sem.
Valószínűleg nem tudták pontosan, hogy honnét, vagy pedig valami északi részről, de lehet, hogy délről.
Ha ismernénk a nevet, akkor többet lehetne tudni az illetőről, mert sok olyan név van, ami elégé jellemző bizonyos vidékekre.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -