[Csaladtortenet 2] a MOL lovagtermében

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2012. Jan. 27., P, 18:34:19 CET

Kedves Kutatótársak!

Csak nagyon csendesen jegyzem meg, hogy egy kicsi kutatóhely, ahova csak
1-2 kutató jár, az esélytelen, hogy valaha is elnyerjen egy ilyen díjat. Én
végül is ezért nem küldtem be javaslatot. Pedig lehet,hogy megérdemelné.
Természetesen megértem, hogy  a szavazatok  száma dönt.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi