[Csaladtortenet 2] Lerombolt települések

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Jan. 28., Szo, 13:51:54 CET

Kedves Krisztián,
Nem ember-, viszont állatvadászat miatt bizony történt ilyen, Berenken,
ami Mo. egyetlen lengyel települése volt.
Én MO-n egyetlen nagy ex-gyakorlóhelyet ismerek, a "Bakonyt", de ott
semmit nem kellett lerombolni, az egy szép, nagy, kopár plató volt.
Még gyerekkoromban loptam le onnan egy tankforgalomra figyelmeztető
KRESZ-táblát.
ÜdWV