[Csaladtortenet 2] Mormon adatbázisból letöltés ill. nyomtatás

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2012. Jan. 28., Szo, 19:12:28 CET

"kinek a pap, kinek a papné" - mindössze egy javaslat volt, nekem ez vált
be. Egyébként ha csak Office-ra támaszkodik valaki, biztos jó az is. A
Photoshop azért profibb, mindössze az a "hátránya", hogy meg kell tanulni az
alkalmazását, belátom meglehetősen vaskos könyv okítja. Ilyen egyszerű
alkalmazásokhoz nem feltétlen kell, nekem a fellelt családi vonatkozású
dokumentumokat ezzel szerkesztve minőségi szinten sikerült archiválni.
Sima olvasásra bizonyára jó a windows office is. Megismétlem, csak segítő
szándékú javaslat volt hozzászólásom. Üdv: Jenő